In de afgelopen vakantie hebben wij iedere vrijdagmiddag een handige HR blog gepost vol tips. Natuurlijk is het mogelijk dat je deze 1 of misschien wel meerdere keren hebt gemist, wegens misschien wel je eigen vakantie. Maar geen paniek! Hieronder hebben wij beste tips nog eens overzichtelijk voor je op een rijtje geplaatst, zodat je nog eens rustig voor jezelf orde op zaken stelt.
Tip 1: Wees actief in het sturen op verlof in de rustigere maanden. Voor meer tips lees onze blog: “Dilemma: Overuren uitbetalen of vrij nemen?”
Tip 2: Ruimte geven, vertrouwen bieden en loslaten leiden tot meer kwaliteit bij jouw medewerker! Lees hierover meer in de blog: “Als de kat van huis is…..”
Tip 3: Wees op je hoede voor de gezondheid van je medewerker, bij een stuwmeer aan verlof en/of overuren. Wil je hier meer over weten? Lees dan: “Hey ondernemer! Denk je dat alleen jij jezelf onmisbaar vindt?”
Tip 4: Plan afspraken met je kantoor op 1/2 dagen, zodat je de tropische dagen ‘casual’ gekleed kan. In de blog: “Met witte sokken in sandalen aan het werk?” vertellen wij hier meer over.
Tip 5: Krijg tot wel 80% van gemaakte kosten op het gebied van ontwikkeling vergoed met de slim-regeling! Wil jij weten of jij hiervoor in aanmerking komt? Check dan: “Voor als je nix te doen hebt…”
Tip 6: Maak samen plannen na je vakantie, waar je als team naar toe kan werken. Dit voorkomt een ‘vakantiedipje’. Voor meer tips om de energie van de vakantie vast te houden lees je onze blog: “Blue Monday”
Wij wensen je heel veel leesplezier en indien je vragen hebt naar aanleiding van onze blogs, neem dan gerust hier contact met ons op!